"Mogliśmy zrobić znacznie więcej"
Główny projektant trybu kooperacji w grze "Syndicate", Lars Magnus Lang,
pozwolił sobie na odrobinę szczerości w wywiadzie udzielonym portalowi
CVG.
Zapytany, czy deweloperzy ze Starbreeze mieli wystarczająco dużo czasu
na doszlifowanie swojej produkcji, Lang odpowiedział: "Ujmę to tak:
jestem naprawdę dumny z rezultatu, któy osiągnęliśmy, ale nie jestem
całkowicie usatysfakcjonowany. Chciałbym, aby pozwolono mi zrobić
więcej, jednak to uczucie pojawia się za każdym razem, kiedy uznajemy,
że projekt został zamknięty. Proces twórczy może trwać w nieskończoność,
o ile ktoś nie powie: pas. Zawsze wydaje mi się, że gdybyśmy mieli
jeszcze pół roku, moglibyśmy zrobić znacznie więcej".
Remake kultowej strategii studio Bullfrog został zapowiedziany we
wrześniu ubiegłego roku. "Syndicate" - dynamiczny FPS, kładący duży
nacisk na tryb kooperacji - ukaże się w naszym kraju 24 lutego na PC,
Xboksa 360 i PlayStation 3.
Prace nad grą opóźniły się o kilka miesięcy, ponieważ na początku 2010
roku część zespołu opuściła Sarbreeze i założyła konkurenycjne studio -
Machinegames, które ostatecznie trafiło pod skrzydła Zenimax. Z tego też
powodu studio Starbreeze musiało zarzucić plan stworzenia gry
inspirowany trylogią Roberta Ludluma z Jasonem Bourne'em w roli głównej.